Работа в Швейцарии |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Работа в Швейцарии |
Sep 20 2005, 15:26
Сообщение
#1
|
|
Заслуженный Автор Группа: Members Сообщений: 2,864 Регистрация: 16-September 05 Из: NE/BE Пользователь №: 32 Пол: Женский |
Предлагаю в этой теме публиковать объявления о вакансиях, которые могут подойти посетителям этого форума.
Надеюсь, что не ошибусь, если предложу основным критерием для публикации требование знать русский, украинский язык или любой другой язык постсоветского пространства. Вакансия без знания таких языков, но так или иначе связанная с Восточной Европой, СНГ и т.п. тоже вполне в тему. Также приветствуется информация о вакансиях, которые открылись у вас на работе. (Пусть и без знания русского! Эта информация ценна тем, что о таких вакансиях бывает очень сложно узнать, их не публикуют рекрутинговые агентства). Geneva ASSISTANT(E) DE GESTION - RUSSIE (H/F) Вакансия довольно старая, но раз висит, то может еще ищут. Geneva TRADE AND STRUCTURED FINANCE ADMINISTRATOR (H/F) Опубликовано 02.09.2005 Geneva INTERNAL AUDITOR (RUSSIAN) (H/F) Опубликовано 12.09.2005 |
|
|
Sep 20 2005, 15:30
Сообщение
#2
|
|
Писатель-маньяк Группа: Members Сообщений: 8,532 Регистрация: 16-September 05 Из: nsc.ch Пользователь №: 20 |
Цитата Verkaufs-Assistent/in Osteuropa
Location: Heerbrugg, Switzerland Field: Sales Management Ob beim Bau eines Hauses oder einer Br?ob beim Bau eines Flugzeugs oder bei der Erstellung einer Karte: Immer sind zuverl䳳ige Messungen erforderlich. Deshalb vertrauen so viele Unternehmen bei der Erfassung, Analyse und Pr䳥ntation raumbezogener Daten auf Leica Geosystems. Die wirtschaftliche Bedeutung des osteurop䩳chen Verkaufsraums ist f?ca Geosystems sehr wichtig und wir sind daran unser bestehendes Vertriebsnetz weiter zu verst䲫en. F?eren Verkaufsmanager Osteuropa am Standort Heerbrugg suchen wir als Unterst? eine vielseitig interessierte und selbstst䮤ig arbeitende/r kfm. Angestellte/r mit russisch Kenntnissen Sie erwartet eine vielseitiges Arbeitsfeld in welchem Sie neben administrativen Aufgaben ebenfalls Ihre guten organisatorischen F䨩gkeiten einsetzen k?n. Das heisst, dass Sie Berichte verfassen, Protokolle und Reports erstellen oder Pendenzenlisten f? Sie organisieren Kundenbesuche hier in der Schweiz oder Reisen f? Verkaufsmanager in die Verkaufsregion, Sie erstellen f? Pr䳥ntationen oder Verkaufsdokumentationen. Wichtig ist uns, dass Sie regen Kontakt zu unseren Kunden pflegen und dort ihre russischen und englischen Sprachkenntnisse einsetzen k?n. Sie arbeiten in Verkaufsprojekten mit, und helfen dabei beim ܢersetzen der gesamten Verkaufsunterlagen. Wir erwarten von Ihnen gute kaufm䮮ische und organisatorische F䨩gkeiten. Idealerweise ist ihre Muttersprache Russisch und Sie sind kommunikationssicher in Deutsch/Englisch. Sie beherrschen die g䮧igen Office Tools und verf?ber einen pr亩sen Arbeitsstil. Reisebereitsschaft ca. 5%. Sind Sie interessiert, diese Herausforderung anzunehmen? Falls Sie Interesse an dieser interessanten und vielseitigen Position haben, setzen Sie sich mit Urs Nef, Personalleiter Central Services, Heinrich-Wild-Strasse, 9435 Heerbrugg, ++41 71 727 3023; urs.nef@leica-geosystems.com, in Verbindung. |
|
|
Sep 22 2005, 13:06
Сообщение
#3
|
|
Заслуженный Автор Группа: Members Сообщений: 2,864 Регистрация: 16-September 05 Из: NE/BE Пользователь №: 32 Пол: Женский |
Location: Neuchatel, CH
Eastern European Lingua Services Coordinator |
|
|
Sep 23 2005, 17:20
Сообщение
#4
|
|
Заслуженный Автор Группа: Members Сообщений: 2,864 Регистрация: 16-September 05 Из: NE/BE Пользователь №: 32 Пол: Женский |
-------------------- |
|
|
Sep 27 2005, 09:53
Сообщение
#5
|
|
Заслуженный Автор Группа: Members Сообщений: 2,864 Регистрация: 16-September 05 Из: NE/BE Пользователь №: 32 Пол: Женский |
Zurich or Geneva
Financial Advisor / Relationship Manager - Eastern Europe (Poland) - Private Banking Не совсем то, что надо, но вдруг кому-то пригодится... |
|
|
Sep 27 2005, 10:31
Сообщение
#6
|
|
Беллетрист Группа: Root Admin Сообщений: 989 Регистрация: 16-September 05 Из: GE Пользователь №: 43 Пол: Мужской |
REUTERS
Desktop Design Equity and Cross Asset Switzerland - Geneva None Sep 22, 2005 Desktop Design Commodoties and Energy Markets Switzerland - Geneva None Sep 22, 2005 Business Direct German Team Leader Switzerland - Geneva None Sep 22, 2005 Business Direct Swiss Team Leader Switzerland - Geneva None Sep 22, 2005 Internetwork & Security Administrator Switzerland - Geneva None Sep 20, 2005 French and Swiss German Speacking Account Manager - Business Direct Switzerland - Geneva None Sep 14, 2005 |
|
|
Sep 28 2005, 00:26
Сообщение
#7
|
|
Читатель Группа: Members Сообщений: 83 Регистрация: 25-September 05 Пользователь №: 185 Пол: Мужской |
ЛАдно, а как насчет : мне нужна робота, но я немогу найти - незнаю ДОСКОНАЛЬНО НЕМ.. зато - свое дело знаю. :? есть такая? и вообще есть для иностранцев работа? хоть 50% оплаты... ? 8)
-------------------- Тайна которую знают больше двух человек - уже не тайна!
|
|
|
Sep 28 2005, 00:48
Сообщение
#8
|
|
Заслуженный Автор Группа: Members Сообщений: 2,864 Регистрация: 16-September 05 Из: NE/BE Пользователь №: 32 Пол: Женский |
Цитата(Quasar) ЛАдно, а как насчет : мне нужна робота, но я немогу найти - незнаю ДОСКОНАЛЬНО НЕМ.. зато - свое дело знаю. :? есть такая? и вообще есть для иностранцев работа? хоть 50% оплаты... ? 8) Предлагаю вынести это отдельной темой, с более четкой формулировкой... -------------------- |
|
|
Sep 28 2005, 11:13
Сообщение
#9
|
|
Читатель Группа: Members Сообщений: 83 Регистрация: 25-September 05 Пользователь №: 185 Пол: Мужской |
Цитата(OlgaB) Цитата(Quasar) ЛАдно, а как насчет : мне нужна робота, но я немогу найти - незнаю ДОСКОНАЛЬНО НЕМ.. зато - свое дело знаю. :? есть такая? и вообще есть для иностранцев работа? хоть 50% оплаты... ? 8)
Предлагаю вынести это отдельной темой, с более четкой формулировкой... Урааа!.. согласен, поможешь? :roll: -------------------- Тайна которую знают больше двух человек - уже не тайна!
|
|
|
Oct 5 2005, 21:54
Сообщение
#10
|
|
Писатель Группа: Members Сообщений: 427 Регистрация: 20-September 05 Пользователь №: 124 |
[color=darkblue]Financial Planner for Eastern Europe
Our Client is one of the world's leading financial institutions based in Switzerland is looking to hire a Financial Planner to be responsible for Eastern Europe. You are responsible for developing and supporting the Financial Planning business for the Eastern European market. You support the Client Advisors in the acquisition process trough the provision of high quality financial, tax, estate, insurance, retirement and other financial planning proposals to wealthy clients. You keep up-to-date on market competition, industry changes, service innovations and other pertinent information, which may impact the financial planning business in the market. Besides, you consistently demonstrate commitment and a complete understanding of professional, ethical and legal standards. As a successful applicant you meet the following requirements: University degree in law and profound skills relating to financial planning, tax and estate planning, insurance, banking and investments Sound knowledge of the East European market and it's particularities in regards to products (2- 4 years experience with Russian clients/ Russian legal environment) A high service and client orientation, showing a high level of drive and energy Very strong marketing and sales capabilities and excellent communication skills A Reliable, thorough and self-motivating person If you are interested in this role please send your up to date CV, we prefer CV in Word & PDF format. However online applications are also welcome. Additional Information Very competitive base+ bonus Position Type: Full Time, Permanent Ref Code: FinPlan(EE) Job Search Category: Banking Minimum Education Level: Bachelor's Degree Minimum Career Level: Experienced (Non-Manager) Relevant Work Experience: 2+ to 5 Years Contact Information emorris@antal.com Antal International http://www.jobpilot.ch/misc/adframe/jobpil.../24/1363897.htm |
|
|
Oct 8 2005, 19:28
Сообщение
#11
|
|
Читатель Группа: Members Сообщений: 278 Регистрация: 18-September 05 Из: Vaud Пользователь №: 90 Пол: Женский |
Assistante Russe/Anglais/Français, Genève
Pour l'un de nos clients, une multinationale de la place, nous sommes à la recherche d'un(e) Assistante Russe / Français / Anglais Vous... Possédez une expérience réussie en tant que secrétaire/assistant(e) Etes de langue maternelle russe ou possédez d'excellentes connaissances (niveau proficiency) Avez un niveau de français courant oral et écrit ainsi qu'un bon niveau d'anglais Maîtrisez les outils informatiques usuels: Word, Excel, PowerPoint, messagerie, Internet Etes de nationalité Suisse ou en possession d'un permis C Autonome, flexible et disponible, vous êtes doté(e) d'un sens des responsabilités, de l'organisation et de la confidentialité. Nous vous proposons... Un poste polyvalent rattaché à la direction où vous assisterez plusieurs personnes Tâches... Organisation des voyages, des meetings et vidéo conférences Traduction de documents Tenue des agendas et prise de rendez-vous Correspondance Accueil de la clientèle et contacts téléphoniques Interface entre divers départements Diverses autres tâches administratives... Profil recherché : Nationalité suisse ou permis C Age idéal : 20- 35 ans Langue maternelle russe Expérience réussie en tant qu´assistante/secrétaire Connaissances du français et de l´anglais Si ce profil vous intéresse, nous attendons votre candidature à l'adresse e-mail ci-dessous. A noter que nous ne répondrons qu'aux candidatures correspondant strictement à ce profil. Merci de votre compréhension Alec Allan & Associés Delphine Hug 18, bd des Philosophes 1205 Genève Email :Info@AlecAllan.com Tel.:022/322.25.35 Fax :022/322.25.30 Internet :www.alecallan.com |
|
|
Oct 9 2005, 11:42
Сообщение
#12
|
|
Читатель Группа: Members Сообщений: 278 Регистрация: 18-September 05 Из: Vaud Пользователь №: 90 Пол: Женский |
Russian Accounting Manager, Geneva
For our client, a Geneva-based international company, we are currently in the search of a Russian Accounting Manager who will be in charge of managing and leading a team of 10 accountants and will be responsible for the company's multi-currency bookkeeping and P&L, Balance sheet management reporting in Swiss and European (IAS) accounting standards Requirements: Very good command of English - Russian - (French an asset) Higher Accounting qualifications 8+ years experience Required profile : Swiss nationality, Swiss C, B, or G working permit Job Consultants Monsieur José Bordas - Monsieur Juan Bordas rue de Fribourg 14 1201 Genève Tel.:022 732 36 37 Fax :022 732 30 15 Internet :www.jobconsultants.ch |
|
|
Oct 17 2005, 09:51
Сообщение
#13
|
|
Читатель Группа: Members Сообщений: 278 Регистрация: 18-September 05 Из: Vaud Пользователь №: 90 Пол: Женский |
Relationship Manager - Russia, Geneva
For the Private Banking of our client, a renown foreign bank, we are searching a :RELATIONSHIP MANAGER This new position offers to play a key role in developing the Russian market. Your responsibilities will be to : develop a new clientele identify major opportunities counsel client's needs manage client's portfolio promote the services and the products of the bank To be successful in this position, you need to have at least three years of experience in the Private Banking in this regional market. Required profile : Swiss nationality, Swiss C, B, or G working permit very good knowledge of the Russian market fluent in Russian and English 5 successful years in the Private Banking as Relationship Manager We will only respond to candidates that correspond to our client's requirements. Futures Perspectives Serge Zivkovic 2, rue de Grenus 1201 Genève Tel.:022-731.01.41 Fax :022-731.01.62 www.futuresperspectives.ch |
|
|
Oct 17 2005, 09:55
Сообщение
#14
|
|
Читатель Группа: Members Сообщений: 278 Регистрация: 18-September 05 Из: Vaud Пользователь №: 90 Пол: Женский |
Assistant(e)s Opération & Logistique - Pétrole ou Sucre ou Riz, Genève
Pour deux sociétés internationales de négoce, nous recherchons 2 ASSISTANT(E)S OPERATIONS & LOGISTIQUE avec expérience PETROLE ou SUCRE ou RIZ Tâches : Execution des contrats Suivi journalier des opérations Préparation de contrats Ouverture et contrôle des lettres de crédits Coordination du transport des marchandises Facturatio Expérience : Expérience dans l’exécution des contrats pour le pétrole, le sucre ou le riz indispensable Aisance avec les chiffres Résistance au stress Sens des priorités Esprit d’équipe. Langues : Anglais: très bonnes connaissances Russe : un atout Si ce poste vous intéresse et que vous correspondez parfaitement au profil recherché, envoyez au plus vite votre CV à Star(t) Emploi qui le traitera rapidement et en toute confidentialité. ATTENTION: NOUS NE REPONDRONS QU'AUX CANDIDATURES CORRESPONDANT PARFAITEMENT AUX CRITERES DEMANDES Star(t) Emploi Rue de Cornavin 1 1201 Genève 022 909 80 30 www.startemploi.ch/postesouverts.htm |
|
|
Oct 20 2005, 07:14
Сообщение
#15
|
|
Заслуженный Автор Группа: Members Сообщений: 2,864 Регистрация: 16-September 05 Из: NE/BE Пользователь №: 32 Пол: Женский |
Eastern European Lingua Services Coordinator
Цитата Excellent command of the English and one of the Eastern European languages.
-------------------- |
|
|
Oct 26 2005, 21:43
Сообщение
#16
|
|
Заслуженный Автор Группа: Members Сообщений: 2,864 Регистрация: 16-September 05 Из: NE/BE Пользователь №: 32 Пол: Женский |
-------------------- |
|
|
Oct 30 2005, 20:14
Сообщение
#17
|
|
Писатель Группа: Members Сообщений: 427 Регистрация: 20-September 05 Пользователь №: 124 |
Compliance Officer
to advise the private wealth management division in compliance-related topics. Prime responsibilities: Monitor compliance with legal, regulatory and business rules Represent compliance in the ‘new product approval process’ Develop internal compliance guidelines Coordinate with compliance colleagues in other branches in Switzerland A successful candidate should have practical experience in an international bank (private banking) in the areas of compliance, legal, or audit and should be familiar with the Swiss regulatory environment. Knowledge of banking products including derivatives and structured products is essential as well as the ability to communicate with all levels of management. English and German are musts, knowledge of French and Russian are ‘nice to haves’. The position is based in Zurich and reports to the Head of Compliance. The compensation level corresponds to the high level of requirements. JAEGER PARTNERS Ralph E. Jaeger Managing Partner Seestrasse 160 8002 Zürich Tel +41 (0)1 206 9001 Fax +41 (0)1 202 2040 rbedognetti@jaegerpartners.com http://www.jaegerpartners.com |
|
|
Nov 4 2005, 16:05
Сообщение
#18
|
|
Писатель Группа: Members Сообщений: 372 Регистрация: 18-September 05 Из: Страна Дураков Пользователь №: 78 Пол: Женский |
Ежели кому нравится перед новыми русскими и просто богатыми лебезить, пишите Авакяну в Ногу Хилтон в Женеве. Он ищет продавщицу русскую. Меня так тошнит от этого.
-------------------- Какое небо голубое...
|
|
|
Nov 30 2005, 20:16
Сообщение
#19
|
|
Читатель Группа: Members Сообщений: 278 Регистрация: 18-September 05 Из: Vaud Пользователь №: 90 Пол: Женский |
Petroleum Products Operator, Geneva
Our client is a Geneva based Trading Company. Mission • Handling & Controlling operations on daily basis • Follow up on shipments • Inspection coordination • Liaising with banks, insurance companies, shipping cie, customers and suppliers Profile • Previous experience in a Petroleum Trading Company • Preferably having an experience with Eastern Countries • Strong commercial and administrative skills • Flexible, proactive and team spirit • Fluent in English and Russian • Female, 25 – 40 years old Required profile : Swiss nationality, Swiss C, B, or G working permit Ideal age : 25-40 years old min 5 years experience in contract execution fluent in English and French Branded Recrutement Florence Perin Bel 9, rue Boissonnas 1227 Les Acacias Tel.:022 301 47 19 Fax :022 301 47 38 |
|
|
Nov 30 2005, 20:20
Сообщение
#20
|
|
Читатель Группа: Members Сообщений: 278 Регистрация: 18-September 05 Из: Vaud Пользователь №: 90 Пол: Женский |
Area Manager, Europe de l'Est, Genève
Maison de Haute Horlogerie Suisse domiciliée à Genève cherche pour son développement commercial un Area Sales Manager dont les principes activités sont : - Dynamisation du réseau des représentants actuels par le suivi commercial, marketing et administratif - Développement de nouveaux territoires notament le Kazakhstan, l'Uzbekistan, l'Azerbaidjan, la Pologne, la République Tchèque et la Hongrie Nous recherchons un professionnel de la branche avec minimum 5 an d'expérience dans l'horlogerie de préstige et une parfaite connaissance des marchés de l'Est. De langue maternelle anglaise ou française, le candidat devra parler couramment le russe. Profil recherché : Nationalité suisse ou permis C Age idéal : 35- 45 ans minimum 5 ans dans le secteur de l´horlogerie excellentes connaissances des pays de l´Est Diplôme en marketing CB Caroline Beyrard 11, rue d´Italie 1204 Genève Tel.:022 311 7405 Fax :022 311 7445 |
|
|
Текстовая версия | Сейчас: 16th September 2024 - 20:50 |